Nuttige info

BTW aangifte

Hieronder een overzicht van de stukken die u ons dient over te maken, wanneer wij uw boekhouding opvragen ter gelegenheid van de BTW-aangifte.

Niet alle punten kunnen op u van toepassing zijn, het overzicht geeft een overzicht en is niet limitatief.

  • Aankoopfacturen (inclusief kwitanties verzekeringen, afrekeningen sociale bijdragen, gemeente en provinciebelastingen)
  • Kopie van de uittreksels of overschrijvingsbewijzen of kwitanties van betaalde huurgelden. (voor eenmanszaken)
  • Verkoopfacturen
  • Kopie of dubbel van uw dagontvangstenboek
  • Kasboek (voor vennootschappen die er gebruik van maken)
  • Alle creditcard uitgavestaten (Visa, Mastercard, American Express enz …;)
  • Alle overzichten van betaalafhandelaars (Stripe, Mollie, Paypal enz.. )
  • Onkostenstaten zie ook deze link
  • Kopie van de afgesloten contracten (oa Bankcontracten, huurcontracten enz.)