Hieronder een overzicht van de stukken die u ons dient over te maken, wanneer wij uw boekhouding opvragen ter gelegenheid van de BTW-aangifte.
Niet alle punten kunnen op u van toepassing zijn, het overzicht geeft een overzicht en is niet limitatief.
- Aankoopfacturen (inclusief kwitanties verzekeringen, afrekeningen sociale bijdragen, gemeente en provinciebelastingen)
- Kopie van de uittreksels of overschrijvingsbewijzen of kwitanties van betaalde huurgelden. (voor eenmanszaken)
- Verkoopfacturen
- Kopie of dubbel van uw dagontvangstenboek
- Kasboek (voor vennootschappen die er gebruik van maken)
- Alle creditcard uitgavestaten (Visa, Mastercard, American Express enz …;)
- Alle overzichten van betaalafhandelaars (Stripe, Mollie, Paypal enz.. )
- Onkostenstaten zie ook deze link
- Kopie van de afgesloten contracten (oa Bankcontracten, huurcontracten enz.)